Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

«ΜΑΤάδες χτύπησαν μπροστά στα μάτια μου έναν έγχρωμο νεαρό»

Συνεχίζουν να αυξάνονται ανησυχητικά τα περιστατικά αστυνομικής βίας με τελευταίο το χτύπημα στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Εμμ. Μπενάκη, το βράδυ της Παρασκευής, σε βάρος νεαρού μετανάστη, σύμφωνα με την «Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό».
Ο αυτόπτης μάρτυρας καταγγέλλει πως δύο άντρες των ΜΑΤ επιτέθηκαν, χωρίς λόγο, στον νεαρό και όταν εκείνος προσπάθησε να επέμβει, ο ένας τον έδιωξε ειρωνικά.
Ακολουθεί η καταγγελία 
«Την Παρασκευή στις 10 το βράδυ στη γωνία Ακαδημίας με Μπενάκη περίμενα να περάσω το δρόμο απέναντι και καθώς κατέβαινε ένας  έγχρωμος νεαρός γύρω στα 22, χωρίς κανένα λόγο έπεσαν πάνω του 2 ΜΑΤάδες κι ενώ πήγε να αντισταθεί έπεσαν πάνω του άλλοι 6.
Τον έριξαν κάτω και τον χτυπούσαν με κλωτσιές και γροθιές. Το παιδί φώναζε 'σας παρακαλώ, αφήστε με, είμαι καρδιακός’. Συνέχισαν να τον χτυπάνε ανελέητα. Πήγα να επέμβω και με ειρωνεία με έδιωξε ο ένας λέγοντας μου ΄πήγαινε απέναντι τώρα' . Του λέω πως είμαι μάρτυρας και θα καταθέσω ότι είδα να τον χτυπάνε. Ειρωνικά μου απάντησε 'μας επιτέθηκε, έτσι μπράβο, πήγαινε αέεναντι’.


Έμαθα πως θα τον πάνε στο αστυνομικό τμήμα των Εξαρχείων στην Καλλιδρομίου και κατευθείαν πήγα εκεί να καταθέσω τι είδα ως υπεράσπιση. Έδωσα τα στοιχεία μου στον ειδικό φρουρό και περίμενα 3 ώρες απ’έξω μέχρι να με αφήσουν να μπω. Οι ΜΑΤάδες περίμεναν κι αυτοί εκεί τους δικούς τους. Ένας από αυτούς μπήκε μέσα και μίλησε με τον ειδικό φρουρό στον οποίο είχα δώσει τα στοιχεία μου.
Στη συνέχεια, την ώρα που εγώ περίμενα έξω μου φώναζαν όλοι οι ΜΑΤάδες ειρωνικά 'αλληλεγγύη' και γελούσαν. Επίσης όλοι με φώναζαν με το όνομα μου, που προφανώς έμαθαν τα στοιχεία μου από το ειδικό φρουρό. Απευθύνθηκα στον ειδικό φρουρό αλλά δεν έκανε τίποτε. Στη συνέχεια με πλησίασε ο ΜΑΤάς που με ειρωνεύτηκε στο δρόμο στην Ακαδημίας και μου λέει 'αλληλεγγύη'  και γελάει και του απαντάω 'το όνομα σου θα δώσεις, γιατί σε είδα που το χτύπαγες το παιδί’.
Γελώντας πήγε προς τους υπόλοιπους και είπε 'ζητάει το όνομά μου ρε' και γέλασαν όλοι μαζί. Στο τμήμα ήδη υπήρχε μία υπόθεση για κάτι ΜΑΤάδες που χτύπησαν μια 60χρονη γυναίκα και της έκαναν και μήνυση και γι’ αυτό το λόγο το δικό μου θέμα καθυστερούσε. Τελικά απλά με άφησαν να μπω και να δωώω στο παιδί ένα χαρτάκι με τα στοιχεία μου για να με καλέσει ως μάρτυρα. Τίποτε άλλο».

Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών (με πληροφορίες από το kar.org.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου